Jesteś tutaj: Home » Działalność Klubu » Życie klubowe » Działalność » życie klubowe » Krótka wizyta kandydata na Prezydenta Światowego LCI w Warszawie
Pożegnanie kwiatami ustępującej z funkcji Prezydent klubu Anny Uścińskiej, odbyło się w domu i ogrodzie Anny i Janusza Uścińskich w podwarszawskiej... więcej
05/07/2017
Dzisiejszy dzień (wtorek 30.05.2017 r.) jest dniem wyjątkowym! Właśnie w Krakowie odbywa się pogrzeb Wielkiego Artysty, naszego ukochanego ”Sponsora”... więcej
30/05/2017
W dniu 4 kwietnia 2017 r.  podczas tradycyjnego spotkania wielkanocnego przyjęliśmy do naszego klubu Izabelę Gierulską, młodą koleżankę -... więcej
04/04/2017
Z wielką radością pod koniec ubiegłego roku przyjęłyśmy wiadomość, że Lion Magda Bielicka, charter member Lions Club Warszawa Sawa nie odchodzi z... więcej
01/01/2017
W Lions Club Warszawa Arka 2 czerwca 2016 r. zakończyła się uroczyście kadencja 2015/2016 spotkaniem klubowym z udziałem sympatyków i przyjaciół.... więcej
19/06/2016
W jedną z grudniowych sobót wspólnie spędziliśmy wieczór wigilijny w gronie koleżanek i kolegów z 3 klubów warszawskich: LC Warszawa Arka, LC Warszawa... więcej
12/12/2015
W sobotni karnawałowy wieczór 7 lutego 2015 r. warszawski klub kobiecy LC WARSZAWA ARKA świętował 15-tą rocznicę czarteru. Bawiłyśmy się z naszymi... więcej
07/02/2015
04/09/2014
Koniec kadencji 2013-2014 uwieńczyła uroczystość klubowa zorganizowana przez Hanię Sobiech w dniu 15 czerwca 2014 na zakończenie jej pierwszej... więcej
15/06/2014
Współpraca między Klubami rozpoczęła się w I kwartale 2012 roku z inicjatywy naszej koleżanki Iwony Konopackiej-Brud oraz jej małżonka Władysława Brud,... więcej
06/06/2013
W sobotę 30 czerwca br. w LC Warszawa Arka w piwnicy zabytkowej willi AIDA w Podkowie Leśnej pod Warszawą odbyła się uroczystość przekazania władzy,... więcej
30/06/2012
W czerwcu 2011 roku przyjęłyśmy do Klubu nowa Koleżankę - Ilonę Pawlak. Ilona towarzyszy naszym działaniom już od kilku miesięcy. więcej
15/06/2011
LC Warszawa Arka  od stycznia 2010 roku liczy 20 kobiet. Nową koleżanką jest Jolanta Szala. Zdjęcia z uroczystego przyjęcia Joli, która aktywnie... więcej
15/01/2010
02.04.2009 r. członkinią Klubu została Hania Sobiech (przedsiębiorca). Nową Koleżankę w naszym gronie powitałyśmy kwiatami, wierząc, że jej energia... więcej
02/04/2009

Krótka wizyta kandydata na Prezydenta Światowego LCI w Warszawie

Dzisiaj (4.09.2014 r.) w Warszawie, we wczesnych godzinach rannych wylądował w Warszawie, w trakcie podróży do Lionów na Łotwę i na Litwę PID Salim Moussan, Lion z Libanu, z Beirut St. Gabriel Lions Club. Na Międzynarodowej Konwencji LCI w Honolulu w 2015 roku będzie kandydował na II Wiceprezydenta Światowego.

Czekając kilka godzin na lot do Rygi PID Salim miał możliwość przebywania ok. 3 godzin poza strefą tranzytową lotniska Chopina w Warszawie i zwrócił się tydzień temu do Gubernator Hanny Sucheckiej o spotkanie. W zastępstwie Gubernator, która z Elbląga nie mogła przybyć na te kilka godzin do Warszawy wyszły na spotkanie Lionki z LC Warszawa Arka : PDG Iwona Nowak i RC Ewa Hełka.

Już o 7.15 rano wyjechałyśmy z lotniska Chopina na krótką przejażdżkę samochodem Iwony. Jadąc przeciwnie do głównego rannego ruchu przedostałyśmy się mostem Siekierkowskim na  drugą stronę Wisły, minęłyśmy Stadion Narodowy i mostem Świętokrzyskim, skąd był dobry widok  na centrum Warszawy wjechałyśmy pod Teatr Polski. W pięknym wrześniowym słońcu odbyliśmy wspólnie spacer historyczną ulicą Krakowskie Przedmieście obok pomnika Kopernika, bramy Uniwersytetu Warszawskiego, Pałacu Prezydenckiego, pomnika Mickiewicza do Kościoła Św. Anny i Placu Zamkowego z kolumną Zygmunta III Wazy. PID  Salim robił zdjęcia, pytał o budynki. Na chwilę odpoczynku i na kawę z croissantem usiedliśmy w kawiarni hotelu Bristol. Były opowiadania o jego starcie w klubie Beirut St. Gabriel LC i awansach w międzynarodowych strukturach LCI. PID Salim Moussan jest zapalonym podróżnikiem, bywa na wszystkich konwencjach międzynarodowych i większości międzynarodowych Forum. Jego pasją jest czytanie, w tym poznawanie historii państw które odwiedza. My opowiadałyśmy o polskich Lionach, o kondycji klubów, o poznańskich uroczystościach 25-lecia polskiego lionizmu. Czas bardzo szybko uciekał.

Wspólnie stwierdziliśmy, że dobrze iż tylko maleńki kawałek Warszawy mógł obejrzeć – będzie do czego wrócić!

Wracaliśmy Alejami Ujazdowskimi obok pomnika Chopina i Belwederu i już o godz. 10.15 Salim zameldował się na bramce do wejścia do sali tranzytów, skąd o 11.50 ruszał samolotem do Rygi.

Śniadanie w Warszawie, lunch w Rydze, a kolacja już na Litwie, przy granicy z Łotwą, z przyjaciółmi Lionami. A wczoraj wrócił do Bejrutu z  Adelajdy!  Bardzo sympatyczny globtroter i zaangażowany Lion.